sunnuntai 21. elokuuta 2011

tähtiä ja kynttilöitä


Pimenevässä illassa on ihanaa 
istua kynttilänvalossa.

 


 Tälläisiä kynttilöitä, joissa oli kori mukana,
löysin Anttilasta, eikä hintakaan
päätä huimannut.


 Askon avajaistarjouksesta ostin
vanhemman tyttären huoneeseen tähtityynyt ja
hainpa vielä seuraavana päivänä
lisää muutaman, sillä kohta se on täällä...
varmaankin arvaatte mikä...
no  j-o-u-l-u  tietenkin! :)


Hämärtyessä pöytälamput
tuovat tunnelmaa...


ja päivällä on vielä raikasta ja valoisaa!




5 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia ja ihania jutskia :)

    VastaaPoista
  2. Syksyn ainut ihana asia, on kynttilöiden poltto! Mä en muuten syksyihmisiä ole... Enkä talvi, joten nuo sun joulu puheet on aivan liian aikasia!!!! :D :D

    VastaaPoista
  3. Maikki: Kiitosta paljon! :)

    Susanna: Enhän mä voi olla liian aikaisessa, sillä viime joulusta on jo 240 päivää ja enää on öitä jäljellä 125!! Tässähän tulee vielä kiire! :) :) Sehän on hyvä et meitä on joka lähtöön (joulupukinreki on jo lähtöasemissa :).. Mä oon puolestani enemmän syksyn, talven ja pimeän ihminen kuin kesän ja kevään. Eipä muutakuin kynttilöitä poltteleen! :)

    VastaaPoista
  4. Heh, jo joulu mielessä:)Kynttilät ja lyhdyt alkaa vallata meidänkin kodin...Loppusyksystä, kun alkaa pimeyteen väsyä, mieltä piristää joulun tulo..miksei jo nyt voi sitä miettiä, Juthbackan markkinoilla oli joulukoristeita myynnissä, en ostanut mutta kuvan otin:)

    VastaaPoista
  5. Katariina:
    Niin, koskapa mulla ei joulu ois mielessä. :)

    VastaaPoista